Hejsan!

Igår hade jag nog feber för jag frös så på kvällen och var helt slut. Imorse var jag inte så mycket bättre så raggsockarna och tjocka koftan har varit dagens outfit idag. Det var tur att Eskil också har varit en tröttis idag.
Vi gick upp vid sju när Sara skulle till skolan och sen blev Eskil trött redan vid tio. Så då sov vi mellan tio och halv ett! Gud så gött!
Har varit väldigt seg hela dagen och haft ont i huvet. Har det fortfarande...
Men nu på eftermiddagen orkade jag ändå röja lite. Men när dammsugaren kom fram och jag körde runt med den lite blev jag helt matt och fick lägga mej i soffan och spela lite.

Renoveringen nere i hallen har stannat av lite... Få se när vi tar tag i den igen...
Skulle va kul att få ordning på det snart. Men men, man kan inte få allt? :)
Jag har fått massa roliga paket från Tradera så jag ska inte gnälla...

Chris vägde sej härom dagen och konstaterade att han hade gått upp fem kilo. Jag gör ju rätt fet mat...
Ja, så kan det gå. Man får ju välja... Fettet eller kolhydraterna. Om man väljer båda så blir det inte då lyckat!
Eskil och Sara verkar ha drabbats av samma viktuppgång? Se bild nedan. :)

Eskil verkar ha somnat igen...
Japp. Han sussar så gott.
Jag kanske skulle vika lite tvätt? Eller lägga mej i sängen jag med?
Gissa vad jag väljer...

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback