Hejsan i stugorna

Idag började jag sex så nu är jag trött.
Fotografering hade vi också - helt hysteriskt!
Förstår inte hur vissa föräldrar nästan kan bli arga om bilderna från förskolan inte blir bra. Var med själv och försök rodda femton skrikande, snorande, förtvivlade barn och se till att alla ler just då fotografen knäpper bilden så får vi se hur bra ni lyckas...
En rolig parentes till denna fotografering är att jag såklart hade glömt att det var idag. Jag var trött i morse och tänkte: på med bylsiga, sköns kläder. Japp, på med träningsbrallorna och osminkad pallrade jag mej jobbet. Väl där kom jag på: ja just ja! Det var ju idag ju!
Tur jag hade med mej sminket så jag kunde fixa till mej efteråt!

Imorgon stannar jag hemma med Eskil, han är fortfarande jättesjuk. Väldigt pappig idag efter att ha varit hemma med honom hela dagen. Mamma duger inte alls. :(

Chris rev en av väggarna där nere.
Det går framåt! Wohoo vad kul! Det börjar ta sej. :)
Nytt golv kommer att behöva läggas.
Vad ska man ha för tapeter?
Spännande värre ju! Kommer att bli så fiiiiint. Vill typ ha deg gjort NU! :D

Nu vill jag ha kål så jag kan göra kålsoppa. Får åka och köpa det eller fjäska ned gubben... ;)

Ha det bra! Kram.




Kommentarer
Postat av: Soili

Hahaha.. jag började läsa ditt inlägg och läste fel "Idag började jag med sex så nu är jag trött" ordet MED finns ju inte med så allt fick en helt annan innebörd i mina tankar :)

Svar: Fy på dej Soili! :D
kattitingeling

2012-09-21 @ 12:33:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback