Solen skiner

Sitter ute och väntar på att Eskil ska vakna.
Jag la honom i vagnen och gick bort till kusin Sanna men dom var visst på Liseberg. Sara cyklade på min cykel.
Vi fick vända och gå tillbaka... Men Eskil fick somnat i alla fall och fått sova i den friska luften.

I fredags köpte jag mej en påse godis.
Alla favoriterna åkte ner i påsen: sura nappar, salta bildäck, lejonhuvuden fruktsmak, choklad och fruktgodisar från Gott och Blandat.
Första godiset var ett salt bildäck.
Vilken besvikelse, den smakade syntetiskt och konstigt. Nästa godis var ett lejonhuvud och den smakade ljuvligt. Efter det åt jag ungefär sju godisar till och sen ville jag verkligen inte ha mer. Gav bort resten till Sara.
Varenda godis smakade sötare än värsta iranska sockerbakelse. Det bara surrade i hela kroppen - värsta sockerchocken!
Tänk att jag innan utan problem kunde smälla i mej en hel påse med godis - varje kväll!

Nu är jag hungrig som en varg.
Ska gå upp och göra lite lax.
Ha en bra söndag!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback