Suck, gäsp, stånk och stön

Vilken jobbig dag vi hade idag på jobbet!
Det fattades folk och det var jättemånga och jättetrötta barn.
Vi jobbade ju idag båda två så jag fick hämta och lämna barnen också.
När jag hämtade Eskil så stod en unge bakom honom och grabbar tag i hans hår och börjar dra i det. Sen skulle han till att slå honom men dom hann hejda honom. :-/ Stackars Eskil sa inte så mycket han var knappt medveten om det men han hade en bula i pannan och han hade ramlat sa dom... Jag undrar om han kanske hade fått lite hjälp med det kanske...?

Eskil var väldigt trött när han kom hem men han somnade aldrig så nu är han rätt trött, men han kan inte gå och lägga sej nu för då vaknar han mitt i natten.
Han fick åka och handla med sin pappa istället.
Jag är SÅ jävla trött. Oj oj. Sitter i soffan och orkar inte röra mej.

Fick hem namnlapparna som jag beställt från Glada Grodan och dom var hur söta som helst!
Har varit duktig och strukit på massor av lappar på ytterkläder trotts att jag är trött!

Nu ska jag slöa ännu mer i soffan!
Ha det gott! Hej hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback