Tradera, jobb, vikt

Nu har jag återupptäckt Tradera igen!
Tycker det är suveränt för köpare men dåligt som säljare.
Har hittat massor som jag fyndat hem. :)
I like.

Blev erbjuden jobb i Lerum om jag vill efter att detta vikariat som jag har nu tar slut. Så jag kan få jobba heltid till sommaren i alla fall. :) Blev väldigt glad.
Imorgon ska jag prata med min nuvarande chef och se vad hon tycker om det. :) Jag hade visst missuppfattat det vikariatet jag har nu, trodde det var lite mer långvarigt.
Detta vikariatet förlängs en månad i taget så det känns inte så tryggt, då är det skönare att ha nått längre.

Imorse testade jag mina gamla kläder och slank ner i allt jag kunnat ha förut.
Målet är nått med andra ord! Jeej!
Kom till och med i mina skinny-jeans. Se bildbevis nedan! :)
Det jobbiga är mycket hud som inte går tillbaka längre som förr i tiden så att säga... :-/ Hade en del hud som inte gick tillbaks efter Sara och Sofia men nu är det MER. :(
Vet inte vad jag väger... Har ju ingen våg men jag känner mej nöjd. :)

 


 
Idag i affären fick Eskil åka sån bil som dom har där med kundvagn bakom.
Han var helt salig och tyckte att det var helt fantastiskt! :) Gulligt som bara den!

 

 

 

Nu ska jag Tradera vidare.
Ha det allra bäst hörrö!
 

 


Kommentarer
Postat av: Sanna

Vad lustigt, jag tycker precis tvärtom - att Tradera är bra för säljare, men inte för köpare. :D Säljer gärna på Tradera, men undviker att handla där för jag tycker oftast att priserna blir dyra för att folk blir helt tokiga när det är budgivning.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback