Vad händer?

Eskil går mer och mer. Ibland tar han fyra, fem steg!
Sofia har fått nya brillor idag.
Jag har inte fått två paket som jag väntar på från en från Blocket... :( Ger det till imorgon sen får jag börja rota i detta på allvar.
Eskil älskar sin Bobby-car och jag har fäst ett rep i ratten så jag kan styra och dra den. Han tycker att det är jätteroligt att åka.
Sara leker med sin kompis.
Chris är uppe på vinden och lägger mer golv. Det börjar ta sej sakta men säkert!
Har organiserat lite i ett hörn men det går inte riktigt än att få ordning. Behövs mer golv och en sovande Eskil eller barnvakt så att man har möjlighet att fixa ordentligt.
Nästa månad tänkte jag kanske att vi skulle satsa på lite garderober nere i hallen.
Någon som vill hjälpa oss att montera ner den lilla väggen in till Fias rum och bygga en ny lite längre in? :) hojta då genast till!

Nu behöver jag kaffe.
Började sju i går och sex idag. Trötter.
Imorgon ska vi lämna Eskil en heldag för första gången. Då jobbar vi båda.

Hare braaa! :) Hej hej!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback