Blä

Den här dagen har varit skit från morron till kväll. Vill bara att den ska ta slut och att det ska bli en bättre dag imorgon. :(

Vi tog oss i alla fall till Ikea och köpte två trådbacksstommar. 118kr. Korgar har jag på vinden för jag har en stomme som blivit skev.
Sen blev det Ica och handla igen. Maten är alltid slut här med två vuxna och tre barn, varav två barn äter mer än man själv gör.
En liten väger också upp med blöjor och välling mm. som inte heller e så billigt.

Nu ligger jag i sängen igen helt utslagen igen.
Eskil verkar trött han med. Både jag och han är fortfarande jätteförkylda. Få se vad dom säger på dagis. Dom kanske inte vill ha dit en sån snoris... Får ringa i morgon bitti.

Hejdå igen!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback