Hua Hin taimassage

Idag var jag på massage.
Från jobbet hade jag fått friskvårdskuponger och dom använde jag idag.
Det var annorlunda men bra. Efteråt kände jag mej mer energifylld men ändå avslappnad.
 
 
Man låg på golvet och jag låg först på ena sidan och sen på andra sidan och slutligen på rygg eftersom jag har en jättekula på magen.
 
 
Hon som masserade mej såg ut såhär.
Hon var jätteduktig men kunde knappt någon svenska. Det var svårt att kommunicera med henne.
 
Tycker att det var väldigt bra, förutom att oljorna dom använde luktade starkt och efter behandling luktade kläderna jättemycket.
Dom finns här i Partille och även i Borås.
Vill ni kika på deras hemsida kan man gå in här: Hua Hin
 
Alla bilder är lånade från deras hemsida
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback