Kvällen och halsbrännan

Får hemsk halsbränna på kvällarna.
Är så himla trött så jag orkar inte gå upp och hämta samarin heller men snart måste jag.
Sov middag efter förra inlägget, somnade som en stock och vaknade av att Sara och Chris kom hem. Eskil också.
Då var det bara att hoppa upp.

Sara fick min cykel idag.
Jag kommer ju ändå inte att kunna cykla med den när jag har två små barn. Chris har ingen pakethållare så han kan inte ha någon barnstol på sin och jag kan liksom inte ha två barn på min.

Vi var i Alingsås och fick god taccos.
Det var riktigt gott.
Eskil och Lova lekte och Lovas kusin var där också en sväng -skitsöt 8 månaders baby. Så gullig!

Men nu är det dags för samarin och snyta näsan.
Jag blir aldrig bra från förkylningen! Näsan rinner som en kran konstant.

God natt!


Kommentarer
Postat av: Sanna

Cykelvagn/-kärra? Sånna kan väl två små sitta/ligga i?

Postat av: Katti

Fy va tungt! Ja i så fall får gubben ha det på sin cykel. Och då kan jag ha den som Sara fick. Det blev tyvärr inte så många cykelturer förra sommaren.
Känner att jag själv vill ha en bättre cykel också. Denna var inte helt optimal...

2013-04-28 @ 19:38:51
URL: http://Kattitingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback