Packa väskan

Det stod på nån sida om graviditet att det är dags att packa väskan och ha den klar.
Ojdå, det har jag inte ens haft en tanke på... Sist hade jag glömt byxor! :-D Och dom jag hade på mej när jag åkte dit blev helt smutsiga så dom kunde jag inte ha. Chris fick åka och hämta nått så jag kunde åka hem.

Idag ska jag till mvc för att kolla om järnvärdena och b12 värdet stigit. Har tid klockan tre.
Äntligen är Chris 6 dagars-arbetspass över och när Eskil vaknade halv åtta så gick han upp med honom. Jag fick sova till halv tio! Det var helt underbart för jag var helt färdig.
Nu sover dom middag mina killar och jag försöker samla kraft till nått vettigt. Men att slöa är väl ganska vettigt tycker jag så det ska jag nog ägna mej åt. Känner mej tömd på energi.

Få se när dom behagar vakna mina gubbar. Annars hade man kunnat ta en promenad ner till centrum, men det blir nog lite tight om Eskil ska hinna äta nått oxå innan.

Hoppas ni får en fin dag!
Hej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback