Ryck

När Eskil sov gjorde jag ett ryck och målade trappan!
Nu är målningen sv trappstegen klara och jag har grundmålat staketet.
Just nu har vi inte råd att köpa räcken med tanke på allt annat som ska inhandlas som garderober, lister och golv mm. så jag tänker att jag målar dom så länge ändå så det inte ser så konstigt ut.

När Eskil hade vaknat åt vi lite och sen tog vi en promenad upp till Furulund. Där i mellan stannade vi en stund på en lekplats och lekte lite i solen.
När vi ändå var där borta så gick vi bort till kusin och tog en kaffe.

Nu är vi hemma och jag är helt färdig i vanlig ordning. :-(
Ligger i sängen och orkar inte röra mej.
Jag kanske ska kolla om det kommer nått på tv...?

God kväll!


Kommentarer
Postat av: Carina

Hej Kattis,
hoppas du mår BRA!!!!
Haft det tufft själv, men är på bättringsvägen, är dock INTE gravis som DU verkar vara igen, tjoho och GRATTIS av hela mitt hjärta!!! <3
Massa kramar ifrån lilla mig!! <3 <3 <3

Svar: Kram tillbax! <3
kattitingeling

2013-04-06 @ 11:28:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback