Snörvel

Näsan rinner som en kram, nyser och har ont i halsen.
Mår ändå lite bättre än igår. Då hade jag ont i hela kroppen och orkade inte röra mej sen på eftermiddagen.
Jag har i och för sig sovit nu på förmiddagen.
Gick upp vid halv sju och väckte Sara. Sen vaknade Eskil och även Chris.
Vi åt lite frukost och lekte med Eskil i hans rum men sen orkade jag inte mer utan var tvungen att gå och lägga mej.

Nu sover dom istället och jag har vaknat till liv. Underbart väder! Solen lyser och fåglarna kvittrar.
Våran fågelholk som vi hade på balkongen har vi plockat ner.
Vill inte ha fåglar mer efter Ragnar som väckte oss klockan tre fyra på morgonen när Eskil var pytteliten.

Hade tänkt att orka iväg och handla sen när prinsarna har vaknat.
Det är tomt i kylskåpet igen!
Jag kanske ska gå och kolla om vi fått nån rolig post?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback