Tack

Tack för alla kommentarer i inlägget om att det inte alltid e toppen och tjoho!
Det värmer. Vad gulliga ni är. Blir alldeles rörd. <3

Idag var det inte så jobbigt att lämna Eskil. Varken psykiskt eller fysiskt. Fick inga förvärkar och kände ingenting i minsta fog.
Han sprang in och lekte och hade inte ens tid att säga hej då. :)
Min gulliga fina pojk, herre Gud va söt han är, mammas lilla hjärta.

Nu har jag kommit hem och tänkte vila mej lite. Var så himla trött i morse.
Sov ju ingen middag igår eftersom jag var på jobbet och hälsade på och sen var det utvecklingssamtal med Sofia.
Hon är inte så jätteintresserad av alla ämnen direkt och flummar lätt iväg och gör annat än det hon ska på lektionerna. Dom ämnena hon inte gillar kan hon bara helt enkelt skita i. :( Sofia är en liten konstnärssjäl som älskar allt kreativt och vill helst ägna all sin tid till att skapa och pyssla.
Men hennes nya lärare verkar väldigt bra, så jag hoppas det blir lite ändring nu.

Syster var här och passade Eskil medans vi var på samtal och sen tjötade vi till sena kvällen. Det var länge sen. :)

Nu få jag lägga ner denna telefon och byta liggställning. Bebben gillar inte alls när man ligger på rygg. Shit va han hoppar och skuttar då. Hela magen vara studsar och åker fram och tillbaka!
Ha det gott!
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback