Tomt

Nu e det tomt i huset.
Dom stora är i skolan och Eskil är på förskolan. Han blev såklart ledsen när jag lämnade för han har ju inte varit där på jättelänge.
Mammahjärtat gråter. :(

Det ser ut som hej kom och hjälp mej igen i lilla hemmet. Massa disk står på diskbänken och bordet. Igår var jag så himla slö och trött så jag orkade inte ta tag i det. Har fortfarande inte orkat men det får jag ta sen. Tänkte vila lite nu.
Har drabbats av denna jobbiga trötthet igen som jag hade i början. Tråkigt. :(
Sov ju middag tre och en halv timme igår men somnade nästan på soffan vid elva ändå. Inga problem att somna när vi väl la oss men sen vaknade jag tre ggr på natten igen såklart. :-/
I morse vid halv sju var jag helt död igen... Konstigt.

Snart har vi en knodd som ska ligga här:
Mysigt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback