Tråkigt

Ibland blir man förvånad, ledsen och besviken men det är väl bara att rycka upp sej och gå vidare.
Känner mej tom och trött. Har legat i sängen sen jag vaknade. Orkar inte så mycket.
Den sista tiden har jag varit helt otroligt trött.

Chris ska snart åka och hämta en Pax-garderob som dom skänker bort på Blocket. I love Blocket. :)
På eftermiddagen när Eskil sovit funderar jag på om vi kanske skulle åka till Ikea och hämta några trådbackar.

Har också ägnat mej åt att läsa om olika förlossningar på nätet.
Nu längtar jag verkligen väldigt mycket tills detta är över. Vill inte vara gravid en dag till, det är sjukt jobbigt. :(

Men men... ska tvätta lite tvätt tror jag.

Ps. Tur jag har världens bästa gubbe! <3

Hej hej.


Kommentarer
Postat av: JUNITJEJ

När är det dags att föda?

Postat av: Katti

Om fem veckor förhoppningsvis men jag brukar ju gå över. Max 7 veckor dock! För då sätter dom igång mej. :)

2013-04-28 @ 15:47:33
URL: http://Kattitingeling.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback