Bröllopsdag

Dom sista tre gångerna har vår bröllopsdag kommit lite i skymundan.
För två år sedan skulle vi in och föda Eskil dagen efter så då hade vi inte direkt nån ro att fira bröllopsdag.
Förra året var vi på väg hem från Stockholm på vår bröllopsdag och när vi kom hem sent på kvällen orkade vi inte fira. Dagen efter var det värsta storstädningen, packa upp allt vi haft med oss i Stockholm och förbereda ett års kalas som gällde och sen dagen efter det var det Chris kusins bröllop.

I år var det en liten Astor som kommit till oss så det blev inte så mycket "firande" det här året heller. Dessutom firade vi Eskils födelsedag på vår bröllopsdag eftersom vi firade Chris farbrors 60 års dag på hans riktiga födelsedag.

När barnen är lite större vill jag åka iväg till nått fint hotell i en annan stad, mysa med bara min man, gå hand i hand på en strand och äta gott på restaurang. Sen sova i ett fint rum och dricka champagne.

Men jag fick en jättefin bukett med blommor av min fina make och ett smycke att gänga i mitt Thomas Sabo - armband.
Det blev en Amor med pil och båge.
Jätte fin!

Tack bästa maken. Love you forever!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback