Hejsan svejsan

Imorse skulle jag varit på BVC kl halv nio. Vi hade läkartid, men gissa vad som hände? Jo Katti glömde av det! :-/
Hallåååå? Typiskt virrpelle-mej.
Ringde till min BVC tant (haha, tänk om hon visste att jag kallade henne det!) och fick en ny tid femtio minuter senare.
Astor var frisk som en nötkärna och han följde sin kurva på alla sätt. Nu vägde han 5,5 kg och var 60cm lång.

Efter BVC åkte jag och hämtade upp grannen och så åkte vi till Återbruket.
Sms:ade min syster och frågade om hon ville med men hon var trött för hon hade varit vaken sen fem i morse. Nån hade tuttat på deras huslänga och polis och brandkår hade varit där. Det står om det i dagens tidning, det lutar mot mordbrand... :-/

Jag fyndade i alla fall en kaffeburk i porslin och en likadan sockerburk.
Och så fyndade jag fyra stolar. Stolarna kom med ett stort bord som jag inte ville ha så jag frågade om jag fick köpa bara stolarna. Men det fick jag inte, men då frågade jag om jag fick köpa allt och donera dom bordet och då gick det bra, så då gjorde jag det.
Nu har jag fyra fina stolar! Har letat ett tag efter det eftersom dom stolarna vi har inte gick att använda efter att jag tog bort klädseln från dom.
Nu ska jag bara måla dom och sen klä om klädseln på dom så kommer det att bli super! Har tyg på vinden till det.
Det var riktigt lyckat den här gången. Nöjd!


Kommentarer
Postat av: Maria

Stolarna kommer bli vita va? :-) jag har ju tänkt köpa gamla pinnstolar och måla om men tror det blir något liknande dina nu. Superfina :-)

Svar: Stolarna ska bli vita! :) Kolla Blocket om det finns stolar. Annars vet jag flera fantastiska loppissar som jag kan visa dej om du vill. Kram på dej!
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback