Fjärde advent

Då brinner det sista ljuset i adventsljusstaken.
Två dagar kvar och så är det julafton.

Idag har jag stångats med världens  gäng på vårat shoppingcenter Allum och handlat dom sista julklapparna.
Nån liten kvar att inhandla och sen även julmaten.
Efter det så ska vi väl också kunna fira jul...

Eskil hoppade över vilan idag igen. Han börjat bli stor... Kanske behöver han snart inte vila mer.


Han orkade ganska bra ändå till kvart över sju och så la jag honom. Då var han bra slut.
Astor försöker jag hålla vaken nu så han sover kvällen och natten.



Han har sovit så himla knasigt flera dagar i rad så nu hoppas jag att han ska sova bättre i natt.

Min syster är här med Staffan och dom har bakat knäck och pepparkakshus.
Tur, för jag e kass på att baka! 




Idag var jag också och lämnade en blomma hos kusin Sanna och passade på att väga mej.  
Nu väger jag 64,9. Fyra kilo kvar.
Imorgon och på julafton tänker jag dock synda så kanske går det lite uppåt på vågen igen istället för ner.


Nu har Astor somnat.
Han orkade till halv nio. Få se när han vaknar igen. 
Men nu e jag hungrig. Dax för käk!

Hej hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback