God natt

Ugglar igen.
Men jag sover middag så gött med mina små killar så då e jag inte så trött på sena kvällen.

Kvällen har jag ägnat åt att sälja en skötväska.
Sen har jag svarat säkert femton 
personer angående allt jag säljer på Blocket och skickat massa bilder.

Sen har jag hållit på och ändra om i vardagsrummet. Jag har flyttar om massa prylar.



På vissa hyllor och ytor har jag inte tyckt att det har varit så fint så jag försökte möblera om lite.


Jag har ett krusefix som var träfärgad och den målade jag vit. Lite meckigt att måla bakom Jesus men det gick om man var försiktig.
Sen sandpapprade jag den lite så den blev shabby chic men jag glömde ta kort på den. Får göra det imorron.


Men det finns en bild på den innan den var riktigt klar så jag får väl bjuda på den.

Nu måste jag sussa helt klart!



God natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback