Hinner inte... Ingenting!

Finns ingen tid till nått.
Det e tempo-tempo när man har fyra barn. Att få ihop en dag är ett heltidsjobb, utan raster och lediga kvällar. Det är ett jobb från halv sju på morgonen till tio-elva på kvällen.
Ska man ha nått gjort som är utöver detta jobb får man stjäla den tiden på natten och låta bli att sova. Sen får man be till Gud att dom sover samtidigt vid lunch så man också kan sova en stund och försöka ta igen det man inte fick på natten.
Nu har jag i alla fall ägnat sex timmar till att skapa saker som ska vara julklappar.
Det är inte ens klart och en grej som jag ägnat flera timmar till blev fel så det var bara att börja om.
Till slut vaknade Astor och då gav jag upp och får ge det en ny chans imorgon om jag inte e helt död. 
Nu är klockan tre! :-/

Vi har firat svärmor idag och Sara tränade cheerleading, mycket motvilligt. Hon har inte alls velat gå den sista tiden för hon tolkade nått till att dom skrattade åt henne. Hon ville till och med sluta... Men jag tyckte att hon fick gå dom få gångerna det e kvar så med hängande läpp gick hon dit.
När jag hämtade henne var hon glad som en lärka. Det var skitkul! 
Oj oj... Man hänger inte med i svängarna!

Men nu måste jag sova!
Jag kommer att va sååå död i morron! Pust!
Men vad gör man inte? Nu har jag i alla fall kommit en bit med alla dessa julklappar!

Ha det bäst!


Grattis svärmor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback