Vad önskar du dej i julklapp?

Jag vet inte vad jag önskar i julklapp...
Träningskläder och nya träningsskor är det enda jag kommer på.
Jag har ju allt och lite till! Jag försöker plocka bort prylar för det finns det här så det räcker och blir över...

En ny buffert står högst upp på önskelistan dock. Kan inte vi vinna på lotto? Ja, det e ju lätt eftersom vi aldrig spelar...
En total främling donerade ju ett hus till Mark Leevengod, men jag tar också emot gratis hus tack! :) Bilar, båtar och flygplan mottages också!

Ja drömmar måste ju finnas... Annars e det ju inge kul.
En kjol från Ewa i Walla skulle också sitta fint iof sig... Men jag klarar mej rätt bra utan oxå.

I morse var jag verkligen heeeelt slut. Satt och dåsade i soffan och hade väldigt svårt att vakna till liv, oj oj!
Nu sover dom. Idag var dom synkade och Astor orkade va vaken tills Eskil skulle sova. Fint.
Ska passa på jag med så jag orkar med eftermiddagen. Då får vi ta en liten promenix tror jag.

Oj, nu kom visst nån hem?
Innan tolv? Det lät som Sara, men det kanske var Fia. Dom fick nog gå tidigare för dom började kl sex i morse. Niorna lussar för alla andra och runt omkring i Furulund. I förrgår var dom och lussade på ålderdomshemmet.

Sweet dreams på er och trevlig helg, lucia och fredag den 13:e!
Hej!




Kommentarer
Postat av: soili

Tack för tipsen :)

Svar: :) tokstålle!
kattitingeling

2013-12-13 @ 14:18:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback