Mello-dags

Just nu är det nån Johio eller nått liknande som sjunger. Han är bäst hittills men jag vet inte in han är bra han heller... Inga bra låtar denna omgång?
Få se nu då...? Anna Järvinen.

Vi hade i alla fall laddat upp med värsta mello-middagen i salongen så vi inye skulle missa nått. middagen bestod av lax i gräddsås, potatiskroketter med vitlökssmak och sallad.
Det var himmelens gott och jag åt så jag nästan sprack. Kunde inte röra mej på en halvtimme! :-D
Jahapp... Anna Järvinen var väl sådär.
Nu melodi nummer 8. E det inte sista bidraget då?
...
Saxofon...
...
Lite 80 talskänsla?
...

Nä, tyvärr inget var riktigt i min smak. Han Johoiohoo eller vad det nu var han hette var okej, sen var resten inget att ha. Tråkigt. Hoppas på bättre låtar nästa lördag.

Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback