När man har stora barn...

...så får man vänta med att gå och lägga sej för man får liksom vänta på att det är deras tid att gå och lägga sej.
Väntar man inte så är risken att dom "glömmer" att själva ta ansvar och gå och lägga sej.
Jag gäspar som bara den men jag sov middag med Eskil i två timmar så jag betvivlar att jag skulle somna om jag försökte sova.

Idag har Eskil varit på strålande humör. Det rinner fortfarande lite ur örat men det är mycket bättre än förut. Han har också börjat äta bra och det är skönt.
Igår hade han somnat bara en halvtimme på dagen så få var han inte den piggaste.

Idag var vi på besök hos kusin och sen tog vi en tur ner till Ica. Det är vad vi har gjort idag. Skappdag helt enkelt.

Men nu är klockan elva och då är det dags för tonåringen att sova och då får äntligen jag också göra det. Mun man kastade in handduken för länge sen. Men då har han också jobbat tolv timmar... Höhö.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback