Sover jag inte??

Ne men jag borde för länge sen!
Klockan e tolv och jag ska upp halv sex! Usch och fy va trött jag kommer att va imorgon... Ojoj.

Idag kom foglossningarna smygandes lite grann på förmiddagen. Under dagen blev det mer och mer och på eftermiddagen var det helt katastrof och jag hade svårt att gå. Det gick inte över heller även om jag bara satt i soffan och nu när jag ligger i sängen känner jag fortfarande av det.
Jag vill så gärna jobba ett tag till. Jag trivs himla bra och det är roligt (nästan jämt) men det verkar som att det bara är det ena efter det andra med den här graviditeten!

Idag på kvällen när vi hade kvällsmöte kände jag starka sparkar längre upp i magen på höger sida. Jag hade på mej lite finare byxor som bäbisen inte alls gillade. Han protesterade hej vilt!
Under alla mina graviditeter har jag alltid haft tights och lediga kläder. Det är hemskt att behöva gå runt i trånga, åtsittande, obekväma kläder när man redan ändå är stor och klumpig och har svårt att röra sej. Imorgon blir det tights! :)

Borde sova nu så vi får väl säga god natt nu! Sov så sött! Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback