Svårt att få ihop dagen...

Imorgon har inte badrumsaffären öppet så vi måste åka idag. Dom stänger tre och öppnar 10.
Men Sara ska rida kl tolv och skulle behöva skjuts och Eskil sover nu eftersom han vaknade kl sex. Och så är det trettioårskalas klockan ett... Hmm.
Tänkte att Eskil får sova en kortis och så sjutsar vi Sara till stallet tidigare och så får det bli en snabbtitt i badrumsaffären. Späckad dag och så mäckigt när man har många barn. Och fler ska det bli! Det gäller att va en bra planerare.

Bäbisen skuttar och sparkar i magen.
Gullig. :)
Chris har också somnat nu och ligger och snarkar bredvid mej.
Vi blev lite trötta igår av Saras fest. Aldrig mer! Jag var där först en sväng och gav Chris moraliskt stöd, sen gick jag hem och nattade Eskil som var kvar hemma med Fia och gjorde taccos.
När Eskil somnat packade jag ner taccosen och gjorde kaffe och så fick Fia sitta barnvakt igen när han sov, medans jag gick bort till lokalen igen till min tappra man. Dom sista timmarna var vi där tillsammans och då hade Chris i alla fall mat och kaffe och sen hjälptes vi åt att städa och efter elva var denna fantastiska kväll över. Upprepar det igen: aldrig mer. Extra mäckigt när man har en liten ett åring hemma också. Vilken tur att han har en så gullig och duktig storasyster! Tack till henne. <3

Sofia fyller 15 i maj. Jag brukar aldrig fråga henne om hon kan vara barnvakt. Bara ibland några korta stunder, max en halvtimme - timme och om jag då är i närheten. Men hon är himla duktig och så gullig med sin bror. Jättesöta är dom ihop. :)

Nu ska jag ta en dusch tänkte jag och sen ska jag väcka min stackars gullegubbar som sover så sött och så får vi dra iväg. Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback