VAB

Eskil är på gott humör.
Han har hämtat sin duplolåda till vardagsrummet och sitter på golvet och bygger torn.
Sötfis!

Igår gick jag och la mej redan efter tio nånting och Eskil vaknade åtta så jag har fått dova ut också.
Bebben sparkar i magen, boxar och rör sej åt alla håll.
Längtar tills han tittar ut.
Vi ska köpa tvillingvagn av min väninna i Skåne. Behöver en liggdel till min briovagn också och babyskyddet som passar Brio Sings chassi. Liggdel är svåra att få tag i - i alla fall i Gbg området men babyskydden finns det många av på blocket.

Igår fick jag fina rosor av min man när dom kom hem.
Jag gjorde räkmackor och till efterrätt blev det våfflor. Så vi hade lite Alla Hjärtans dags-mys vi också. :)

Vad ska man hitta på idag? Kan inte göra så mycket när man har en liten kille som e dålig i magen... Kolla film kanske ikväll när Chris kommer hem?

Men ha en fin fredag! Kram på dej!



Kommentarer
Postat av: Sanna

Liggdelen är JÄTTELÄTT att få tag i om man frågar sin kusin. Babyskyddet har vi dock sålt.

Svar: Är det sant??? Jag trodde ni hade sålt den! :D Får vi köpa den av er då eller låna? Babyskyddet är lätt att få tag på på Blocket men liggdelen verkar omöjlig!
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback