God morgon

Nu är jag på jobbet igen. Började kvart över sex.
Undrar hur det här ska gå?
Jag var så himla positiv och glad över att jag fått tillbaka energin.
Fick såklart helt galet ont i nacken och huvet igår efter jobbet och var tvungen att gå och lägga mej när jag kom hem. Sov på soffan en timme och sen pinade jag mej med att vara vaken med skallebanken till halv nio då jag tillslut tog en värktablett. Men inte ens den hjälpte så jag fick gå och lägga mej igen och sov sen till halv sex när klockan ringde.
Vaknade med värk i axlar men huvudvärken var i alla fall borta. Känner att den snart kommer att smyga sej tillbaka tyvärr... :(
Jag vill verkligen jobba heltid. Det är ju inte så många månader ju. Skrev här om dagen att det var fem månader kvar men det stämmer ju inte. Har ju gått halva tiden så det borde vara ca fyra och en halv månad kvar max.

Jaja... Torsdag har jag läkartid.
Hej hopp!



Kommentarer
Postat av: Gaston

Vad är detta? Det går ju inte att läsa en blogg utan bilder.

2013-01-08 @ 15:25:05
Postat av: Katti

Gaston du är så kär i dej själv så du tar bara bilder på dej själv och glömmer bort att ta på mej! :'(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback