Hall... Och trappa?

När Eskil sov gick vi ner i hallen. Chris började putsa väggarna lite mer inför spacklingen och jag fick en impuls och började tejpa trappan så vi kan måla den. Allt på en gång!
Kände att det är bra att måla den nu - i alla fall längst ner när vi inte har några tapeter att sabba eller golv.

Jag ska inte ta bort den beige mattan som sitter på, jag ska tvätta den.
Utan matta blir det väldigt halt och snart kommer ännu en liten som ska lära sej att gå där och byta matta är ett jätteprojekt tydligen och det orkar jag inte just nu. Vi kör ett litet halvlyft bara. Få se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: Niklas

Vad fint ni gör det hemma i residenset :-)
Att Chris var en sådan jäkel på renovering och snickeri hade jag ingen aning om.

Svar: Han e baa bäst!
kattitingeling

2013-01-12 @ 19:24:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback