Hängig

Eskil är fortfarande väldigt hängig.
Det var segt det här... Verkar inte som att det vill gå över.
Näsan rinner som en kran och han är helt täppt. På morgonen vaknade han av att han inte kunde andas genom näsan. Efter lite näsdroppar så somnade han om en stund.
Nu sitter vi i soffan och tittar på tv.
Ibland så lägger han sej ner och vilar.
Han har ingen energi alls.

Idag tänkte jag att jag skulle få tillfälle att måla resten av trappan.
Igår tejpade jag resten av alla kanter i alla fall med maskeringstejp så det är bara att måla.
Vi verkar alltid bli hindrade av nått i våra renoveringar... Jag blir med barn och blir helt slut eller nått annat som sjukdom eller nått...

Nu ska jag titta till min lilla sjukling om han behöver febernedsättande.
God dag!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback