Hemma igen

Hemma från Dalsland där vi firade nyår med faster Merja, hennes Seppo, deras son Janne, min syster Heidi och hennes Staffan.
Jag sov middag i en och en halv timme med Eskil så nu har jag svårt att somna... Typiskt. Jag börjar kvart över sex i morgon bitti.

Vi fick jättegod smörgåstårta och vid tolv skålade vi (dom) med champagne och sköt iväg några raketer. Sen spådde vi i vanlig ordning hur kommande året skulle bli i koppar. (Under varje upp och nervända kopp finns en liten sak som representerar något och så blandas kopparna. Därefter får man välja en kopp och vända på den)
Jag fick en resa till norr och hiskeligt mycket pengar. Låter ju trevligt!
Chris fick däremot en resa till söder och ett nytt större boende... Hmm? Hoppas jag får följa med. På båda hans äventyr.
:)

Nu borde jag försöka sova lite.
God natt och hoppas 2013 blir erat bästa år någonsin!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback