01.18

...är klockan när jag börjar skriva detta inlägg. Då somnade nämligen lilla Bus äntligen. Han hade svårt att komma till ro ikväll. Han vill somna vid mitt bröst, när det är släkt och tyst. Ljud stör honom väldigt...

Ikväll har vi varit väldigt trötta jag och Chris. Har bara suttit i soffan och inte gjort så mycket vettigt.

Vid halv tolv la vi Eskil som var väldigt trött och så somnade resten av oss oxå. Först Chris. Lilla Bus ville inte alls sova men till slut så lyckades han få ro och då somnade även jag.
Sen var det dax att vakna för vi skulle till svärföräldrarna. Vi kom så klart försent för Astor tjöt som bara den och jag fick lov att ge honom mat i baksätet av bilen innan vi kunde åka.
Vi blev bjudna på god lunch och sen kaffe och fika.
Lånade en diamantslip (tror jag att det hette?) av svärfar. Ja nån slags såg som man kan skära klinkerplattor med.
Så nu kan vi sätta i gång...

Jahapp. Då vaknade Astor igen.
God natt på dej med!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback