En trevlig dag

Idag hade vi en bra och trevlig dag. Astor har varit på toppenhumör hela dagen. Till och med kvällen! Inte ledsen alls och han somnade hur lätt och bra som helst! Han har sovit mycket hela dagen. När han är nöjd och glad känns livet genast mycket lättare och skönare att leva. :)

Kl halv tre idag var jag på BVC med Astor och han väger nu fem kilo. Hur lång han var har jag redan glömt och det står uppskrivet i hans bok som är nere i hallen i min väska. Den orkar jag inte hämta just nu.
Efter BVC hämtade jag Chris och Eskil och då åkte vi till Jonsered och badade och picknickade.
Jag körde vagnen igen och när vi kom fram till stranden så skakade mina ben av träningen från igår och idag.
När vi gick tillbaka till bilen så var det ännu värre träning för då var det uppförsbacke med tunga vagnen! Det här e ju bra för mej, gratis träning helt utan att jag ens har planerat det.

På förmiddagen rensade jag ur mina garderober på alla mina kläder som jag inte får plats i och la dom i flyttkartonger och slängde upp det på vinden. Nu finns det plats för allt som jag har beställt. Hoppas det kommer snart...
Har massa tomma trådbackskorgar nu och allt e städat och sorterat så fint. Skönt. Det blir snabbt oreda och stökigt där inne... :(

Tog även ner en låda med större storlek kläder till Astor. Det han har nu börjar bli litet. Han växer så det knakar. :)
Har även tagit tag i ett hemskt tvättberg som av nån tråkig anledning flyttat in i vårat badrum. :-/ Har förklarat krig mot honom och för tillfället ser det ut som att jag kommer att vinna striden! :D
Känns som att jag börjar få lite ordning på alla dessa kläder i det här huset och då känns det plötsligt som vi får plats här trots allt. Ibland känns det väldigt trångt här i våran lilla stuga...

Hittade en silverkedja nere i Sofias rum också som hon inte använder. Hon är inte direkt den som har smycken på sej så jag fick det! :) Satte på mitt fina fyrklöver på den som jag fick av mina arbetskamrater och har haft det idag. Det är så fint. Jag tycker om det. :)

Nu ska jag sussa lite tror jag allt.
Imorgon ska vi hälsa på min väninna Tina.

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback