Fucked up dygnsrytm

Sover lite hur som haver!
Ibland blir det inte mycket sömn, ibland sover jag bort hela förmiddagen...

Igår var mina kollegor från min avdelning på jobbet och hälsade på mej.
Dom hade med sej massa fina presenter fast jag redan hade fått en present från alla på jobbet!
Sara hade stickat små tofflor till Astor och gjort en filt! Tina hade köpt små strumpor och en mössa.
Av dom tillsammans fick jag ett halsband, en fyrklöver i silver.
På kortet stod det: Nu har du fått ditt fyrklöver i barn.
Vilket engagemang. Så genomtänkt och handgjort mm, till mej! Till Astor. Blev så glad och rörd för allt! Tack.

Chris och Eskil var och hälsade på Chris kompis i stan och på kvällen kom dom hem med pizza.
Vi kollade på Ernst och sen läste jag ut bok nummer två av 50 nyanser ända till sena natten/ tidig morgon.
Helt galen dygnsrytm! :-/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback