Ingen rolig shoppingtur

Vi åkte ner och handlade men det blev bara paj av alltihop.
Eskil var busigast i stan och skulle bara rymma i väg hela tiden så Chris fick jaga honom över hela affären.
Sen plötsligt blev Astor jätteledsen så jag fick gå ut och amma utanför.
När jag gick tillbaka in så blev han ledsen igen och jag fick åter gå ut och amma.
Fick in för andra gången och hämtade Chris och sa att vi får nog åka hem. Det ända som hjälpte någorlunda var att ha honom hängandes över axeln men då var han ändå inte helt nöjd. Om jag försökte lägga ner honom så skrek han helt galet mycket och folk bara tittade.
Väl i kassan fick vi avstämning också så då kom vi inte iväg hem. :( Typiskt!
Chris fick ha Eskil på axlarna och plocka ur varorna och sen var det bara att riva upp en chipspåse så Eskil skulle hålla sej i närheten så fick vi packa i alla varorna igen. Jag gjorde ett tappert försök att hjälpa med Astor på axeln men sen gav jag upp och gick.
Väl hemma sov han en pytteliten stund och sen var han igång igen.
Jag fick skicka ut Chris och Eskil så det blev tyst här och sen försöka få honom att somna. Han var riktigt ledsen ett tag. Tårarna bara sprutade och sen låg han och snyftade och skakade hur länge sim helst. Liten stackare. :(
Har suttit tills nu med honom på mej för att han skulle somna.
Nu har han äntligen somnat ordentligt och jag har kunnat gå ifrån.

Härlig kväll vi fick!
Nu ska Sara ha pyjamasparty med sina kompisar och dom e här ute och skriker! :( Den härliga kvällen fortsätter... :-/

Igår var min vän Jussi här och hälsade på. Han hade med sej ett hangarfartyg med massa flygplan och gubbar mm.
Passar perfekt för Eskil är inne i en period då flygplan är det roligaste som finns just nu! "Schympane" säger han om flygplanen. :) Gulligt.
I förmiddags var han och Chris i i Säve och tittade på riktiga "schympane".

Nu ska jag göra kaffe.
Hare bäst!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback