Jag

Är väldigt känslig just nu. Massa hormoner i kroppen som far omkring när man ammar. Ganska utmattande. :-/
Ena stunden är jag superlycklig och så nöjd med mitt liv och sen bara fem minuter efter så sitter jag och gråter för att allt är jobbigt.
Är också så jäkla rastlös. Vill att det ska hända massa saker hela tiden, samtidigt som jag vill att tiden ska stå still för snart börjar Chris jobba och då kan vi inte längre göra massa roliga saker tillsammans hela dagarna.

Jag minns från när jag var mammaledig med Sara och Sofia att jag klättrade på väggarna tillslut. Att gå hemma är ganska träligt.
Med Eskil jobbade jag ju med min firma vissa dagar och hade utbildning varje måndag. Sen började jag vikariera på olika förskolor dom dagarna när Chris var hemma.

Här e det tyst och lugnt igen.
Eskil och Astor sover. Sofia är i sitt rum, Chris är ute och cyklar och Sara är fortfarande hos sin pappa.
Jag sitter här och funderar på vad vi ska hitta på idag när kidsen har vaknat,
Kanske en promenad till Kåsjön? Om vädret vill sej. Verkar lite instabilt...
Vi behöver i alla fall handla. Det e tomt igen i kylskåpet.
Men nu ska jag börja med att koka en kanna kaffe så får vi se vad vi hittar på...
Hej hopp!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback