Långsamt...

...går det framåt.
Vår renovering alltså, nere i hallen.
Snart är det ett år sedan vi började med att riva ner tapeter.
Sen blev jag gravid och var dålig under princip hela den tiden av olika anledningar. Chris fick ta allt med Eskil och renovering lades åt sidan.
En period i mitten av graviditeten mådde jag bättre och då smäckte vi upp tapeterna och jag målade trappan. Sen blev jag kass igen...
Men nu kanske?
Hade ju varit himla skönt att ha ett riktigt golv där nere.
Vill få ordning på Sofias rum också så hon slipper leva i ett renoveringskaos och ha massa saker liggandes i hennes rum som inte ska vara där. Att få upp dörren till hennes rum hade varit helt fantastiskt också för då kanske man inte hade blivit så störd av hennes: "Oh my Goooood!!"
Men för att kunna sätta upp dörrkarmen måste man först ha ett golv där... :-/
Nä, nu måste vi bara få detta gjort!

Himlen öppnade sej också nyss och regnes öste ner.
Det blixtrade och dundrade och det måste ha slagit ner precis i närheten för det lät helt sjukt högt! Solen sken också samtidigt som det regnade. Ganska fint... :)
Nu har det slutat regna. Solen skiner igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback