Lilla Bus

Han växer så det knakar!
Idag var vi på BVC igen och på två veckor har han gått upp ett halvt kilo.
Jag märker det också på kläderna och ser det på honom. Han börjar bli rund om kinderna och magen blir helt spänd och jättestor när han har ätit.

Om nån timme får jag besök.
Eskil sover och vi har städat lite.
Chris har dragit loss lite mer golv där nere.
Ligger i sängen och ammar nu. Är trött.
Astor är väldigt kinkig på kvällarna innan vi ska sova. Han kommer inte riktigt i ro, är stressad, skriker och viftar med armarna.
Klockan ringde nio. Borde sova en stund kanske. Eller äta...

Igår låg Astor på mage och hamnade med munnen över sin arm som han låg och sög på. När vi skulle sova ser jag värsta blåmärket på armen och blev alldeles förskräckt tills Chris kom på att det var ett sugmärke. Så nu har han fått sitt första sugmärke, bara fyra veckor gammal - gjort av sej själv och inte av nån tuggummi tuggande tonårsbrud i pojkrummet när han e fjortis. :)

Nu har Har han somnat så jag ska rymma iväg och äta nått.
Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback