Nääs slott

I går kände jag mej helt nere och så himla uttråkad!
Fy kände jag bara, hur fasen ska jag stå ut med att gå hemma i ett helt år! Vad ska jag hitta på liksom?
Min fina make tyckte att vi skulle ut på lite äventyr och det var ju fantastiskt klokt av honom för efteråt när vi kom hem så mådde vi allihop mycket bättre.
 
Vi åkte till Nääs slott och satte oss i backen och picknickade lite.
 
 
 

 
Underbara sommarben
 
 
 
Sen packade vi ihop och tog en promenad runt till baksidan av slottet.
Där finns fina blommor planterade och en labyrint som man kan gå i om man vill. Det är massa fina stora träd där och i dom har dom hängt upp gungor. Det finns också massa gräsmatta som man kan ha picknick på eller ligga och sola på. Andra diverse sevärdheter finns med som en grav och ett lusthus mm.
Byggnaderna utanför slottet är också intressanta att titta på.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback