Sämsta dagen

Nä, idag var ingen bra dag.
Hann inte ens halvvägs färdigt med min spa-stund innan jag hörde lilla bus skrika i högan sky. Det var bara att låsa upp toadörren, stänga av Spotify och gå ut.
Eskil var på dåligt humör också. Han slog sin lillebror tre gånger, så vi fick gå ut. Innan det lyckades jag klippa hans hår utan att han bröt ihop totalt. Det gick faktiskt helt okej. Han protesterade lite i början men sen insåg han att det inte skulle göra ont. Tror att ljudet av klippning nära örat kanske kan va lite läskigt...

Jag gjorde ett tappert försök att fixa mej i ordning mellan varven då lilla bus var rätt nöjd eller lyckades sova nån minut.
Sminkade mej till och med och sen hittade jag inga kläder såklart så jag tog på mej några gamla lumpar. Jag var fin i håret i alla fall och om läpparna... Alltid nått! :-/
Apropå lumpar så har jag lyckats skicka iväg beställningen till Ellos nu så jag hoppas på att få paket på måndag eller tisdag.

Kvällen avslutades med att Chris åkte iväg och cyklade när Eskil var lagd i sängen. Efter ungefär fem minuter när Chris hade stängt dörren så började Astor vråla och har hållet på tills nu med små uppehåll ibland.
Nu sover han i alla fall och jag ligger här bredvid honom med mina röda läppar och blomma i håret.
Tummen upp för denna fantastiska dag... :( Hoppas morgondagen blir en bättre dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback