Trött fortfarande

Vi är lite kåmiga här, har inte fått så mycket vettigt gjort de senaste dagarna.
Gästerna åkte i lördags innan jag dumpade kidsen på flygplatsen och efter det har vi mest bara latat oss.

Idag däremot hade vi tänkt att ta oss ner och köpa golv - äntligen. Chris och Eskil ska bara äta först.
Mat och blöjor behöver inhandlas också.

Jag läser Gray böckerna och spelar spel på min telefon. Så rolig är jag just nu...
Här ser ut som hej kom och hjälp mej men jag orkar inte städa. Vi gör det sen... nån gång.
Igår var vi i och för sig på en promenix och hälsade på kusin Sanna. Kanske ska vi dit igen idag och fira hennes gubbe som fyller år, om han inte blir sen på jobbet.

Imorgon ska vi hälsa på svärrissarna så lite saker hittar vi på ändå. :)

Bjuder på en bild som jag tog i förrgår.
Skulle byta blöja på Astor och möts av denna syn! Chris hade knäppt hans body! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback