Arg storebror

Det blev helt fel med Eskils middag.
Han somnade inte så Chris gick ut med honom.
Jag och Astor somnade däremot. Helt slut var jag.
Efter en stund kom Chris och Eskil in och då fick Eskil gå och vila sej. Väldigt sent men han orkade inte vara vaken mer. Chris somnade på soffan och så sov vi allihop till klockan halv fem.
Då blev vi väckta av Fia som gjorde mat. Tur var väl det, för annars hade vi väl sovit än?
Fick väcka Eskil. Han var helt slut och väldigt svårväckt men efter en stund orkade han upp och så åt vi lite mat.
Sen på kvällen var det dags att åka ner och handla igen.
Eskil var inte alls så nöjd. Han var mest arg hela tiden och ville bara göra tvärt emot.
När vi kom hem var han jättearg och bara skrek. Han ville inte ens ha nappen utan bankade med den på skåpsluckorna! Då är han arg kan jag intyga - våran nappiskille som gärna skulle vilja ha den hela tiden.
Nu har Chris försökt förhala vällingen och nattningen en stund här men snart är det dags att sova igen för arga killen.
Imorgon får vi låta bli att åka nånstans just vid middagstid så det inte blir så dumt igen.

Jag är nöjd med att fått komma iväg nån stans. Var väldigt trött när vi åkte ner och nu har jag lite ont i fogarna men bättre det än att bara vara inne hela dagen.
Det blev inte så mycket rensning i rabatten dock... Kanske imorgon? :)

Nu blir det kaffe och muffins!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback