Fånge i min borg

Idag har jag varit hemma hela dagen. Har ändå lite ont i fogarna och svanskotan. Men det är ganska okej ändå.

Har lagat mat, tittat på tv, bytt blöjor, ammat, ammat och ammat. My life... :-/
Nu på kvällen gjorde jag muffins.
Astor hade en stund i eftermiddags/ kvällen då han var himla missnöjd. Ingenting var bra. Han ville inte ha mat och inte sova, ingenting. Men nu har han sovit en bra stund, sötisen.
Han gör så gulliga ljud hela tiden och andas så gulligt. :)
Eskil och Chris har varit ute länge både på förmiddagen och eftermiddagen.
Han är så gullig, storebrorsan. Idag ville han hålla bäbisen och han klappar honom hela tiden. När man frågar hur lillebror låter säger han: iiiiiiih! :D

Nu ska jag göra lite frosting till cupcakesen.
God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback