Gasig

Jag har så ont i magen så jag vaknade fyra. Och det är inga värkar, är gasig. Varsågod för informationen.
Värsta magknipen i översta delen av magen, liksom ovanför livmodern.
Dit upp har tydligen alla tarmar tryckts står det på internet och trycket från bäbisen saktar ner matsmältningen. När man är gravid producerar man nått hormon som saktar ner matsmältningen också.

Jag är jättetrött.
Ligger i soffan och gäspar. Kunde inte ligga kvar i sängen. Snurrade bara runt och bökade, försökte hitta en ställning där det inte gjorde ont.
Snart ska Chris upp och cykla till jobbet.
Ska bli intressant att se hur vi klarar av att va själva dessa 2 dagar jag och Eskil. Dom två sista dagarna har jag ju varit helt utslagen, inte orkat med nått.

Idag ska vi hämta Saras glasögon.
Hon har megaångest för detta, hon vill inte ha dom. Men samtidigt vill hon... Hon är mest rädd för att bli retad och skrattad åt.

Nu ringde Chris klocka och han gick upp.
Jag har kramper och magknip igen. Det kommer och går i vågor. Ska gå och lägga mej i sängen igen nu när jag inte stör Chris.

God morgon på dej med!


Kommentarer
Postat av: Maria

Usch då, nu får bäbisen ta och komma :) så du slipper alla krämpor. Lider med dig. Hoppas de här dagarna går bra, håller tummarna för det :)

Kram

Svar: Ja du, nu e man bra trött på det här! :( Blääää
kattitingeling


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback