God morgon

Första dygnet med Astor hemma har gått nu.
Natten var sådär. Han vaknade hundra gånger och ville bara ammas. Mjölken har fortfarande inte kommit, när kommer den? Helt otroligt hur fort man glömmer! Eskil är ju inte ens två år än.
Tycker att det börjar spänna lite ändå och att både bh:n och tröjan stramar... Hoppas det kommer snart. Man vill ju ge son bäbis riktig mat.

Vid fem på morgonen somnade Astor ordentligt och sov till åtta då han ville snutta igen. Så där fick jag en lite längre stunds vila. Annars har han vaknat varje timme ungefär.
Efter åtta somnade han igen och sover här i vår säng så sött.
Då har jag hunnit duschat och ätit frukost och ringt både MVC och BVC. Perfekt, för igår kväll kände jag mej lite låst.

Jag har jätteont vid sidan av näsan på båda sidorna, typ där ögonbenet börjar vid näsan. Tror att det är lustgasmasken som jag tryckt mot ansiktet väldigt hårt. Aj.

Idag ska kanske min kusin komma på besök. :)
Sen ska jag lägga in lite tvätt i skåpen om det finns tillfälle. Sara skulle behöva avslutningskläder också, men hur jag ska få till det vet jag inte riktigt... Får klura på det.
Astor behöver badas med. Han är lite smutsig i håret.

Nu börjar lille söta gny. Ska kolla hans blöja. Kaffe har jag börjat dricka också igen.

Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback