Lite missnöjd

Nu på kvällen är herren lite missnöjd och vet inte riktigt hur han ska ha det. Han gnyr och gnäller mest hela tiden.
Han vill hänga vid mina ömma bröst mest hela tiden så nu hämtadg jag napp till honom så jag inte behöver ha honom intill mej hela, hela tiden. Har suttit i sängen med honom i fyra, fem timmar nu och kände att det kanske är dags att få gå på toa i alla fall och kunna ja tex blogga. :)
Jag blir helt svettig av att ha honom nära hela tiden. Det bara rinner om mej.

Han är så himla söt och herre gud va gott han luktar!
Eskil blev lite ledsen när han skulle lägga sej. Han råkade springa lite för nära lillebrors huvve precis innan sovdags och vi blev lite rädda båda två och sa akta lillebror. Då blev ledsen och sen var det lite jobbigt att gå och lägga sej. Men han somnade ändå snabbt så han var nog väldigt trött.

Astor har lite svårt att förstå sej på nappen. Det är ju lite annan sugteknik och det brukar ju ta en stund att lära sej att bara suga och inte trycka med tungan. Han rycker till hela tiden också. Antingen drömmer han eller så är det nått annat. Han sover inte alls rofyllt. Han har gaser i magen också, kan va det som spökar.

Heidi och hennes Staffan hade städat så himla fint här i vårat hus. Vi blev så glada och tacksamma. Nu slipper vi det och kan bara bjuda hem folk direkt så kom och hälsa på oss och lilla Astor!
Jag orkar, vill och tycker det är jätteroligt med besök. Chris säger att han orkar också, även om vi har haft en rätt turbulent vecka minst sagt! :)
Som jag skrev till svar i kommentarerna till min kusin: Vårat liv har varit som en dokusåpa men nu skriver vi om och omvandlar detta till en tråkig dokumentär där allt är lugnt och stilla. Det kommer att handla om att äta, bajsa och sova. Välkommen att kika in! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback