Nemen hej!

Helt sjukt trött. Jag har i princip sovit bort hela förmiddagen.
Vaknade till liv på eftermiddagen nån gång och tvingade mej ner till Partille centrum för att posta ett paket och lite brev.
Bland annat skickade vi in lappen med Astors namn.
Så nu heter han Astor Julius Matti Enberg enligt lag också.
Julius efter Chris morfar som hette det i andra namn och Matti efter min morfar som bara hade det namnet.
Vi köpte också massa jordgubbar och glass och grädde som vi ska ha imorgon när vi firar midsommar hos kusin Sanna.

På kvällskvisten piggnade jag till lite.
Har fått i mej käk, glass till efterrätt och druckit lite kaffe. Kanske därför?
Lilla bus ligger i min famn och sover. Mysigt. :)

Hoppas ni alla får en underbar midsommar trotts regn. Kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback