Östra

Är på Östra och tittar till min fina gubbe.
Först blir de röntgen tydligen. Sen kanske dom vågar sej på att operera på riktigt. Han verkar vid gott mod ändå.
Men han vill aldrig va till besvär och har svårt för att bli uppassad.
Han ligger i ett rum med massa människor. En av dom som ligger här låter skitkonstigt hela tiden. Ibland har han hicka - jättehögt, det låter som en hund som skäller, bland låter det som att han ska kvävas och han börjar rassla och hosta. Sen frustar han och pustar och snarkar och avslutar allt med hemska hostartacker.
Konstigt att nån kan sova här överhuvudtaget! Alla gör det nämligen, alla utan Chris.

Jag tog med mina korsordstidningar som jag packat ner i min BB-väska. Nu sitter vi och löser dom.
Om Chris halv sitter/ligger så har han inte så ont men så fort han ligger ner helt eller ska resa sej så gör det ont.

Jag är himla trött, men jag får sova i natt.
Oj, nu lät det som gubben skulle dö igen och han pratar i sömnen. Han suckar och pustar. -Får jag ingen mat? Å det är varmt!
Jaha, nu ringde det hos grannen också. Hon diskuterar diskborstar. Hon vet inte vad hon vill ha säger hon, kanske vegetariska hamburgare eller flingor...

Nä nu ska jag lösa korsord och klappa på min gubbe.

Hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback