Snacka om trött!

Nu är jag HELT slut.
Har ju knappt sovit i natt så jag är trött bara därför. Har suttit i en obekväm stol hela dagen och till slut blev det som tortyr att sitta i den!
Benen värker, fötterna och ryggen.
Magen känns som den ska spricka. Det finns verkligen inte en cm kvar att töja ut, den är tung som bara den. Jag kan knappt sitta för magen tar emot mot benen och trycks samtidigt uppåt mot revbenet. Härligt.

Min gubbe håller humöret uppe även om han har jätteont.
Han var så hungrig nu det sista så han kunde bara prata och tänka på mat. Stackaren. Hoppas han får bli opererad snart så han kan äta. Nu har han varit utan mat i ett helt dygn.
Jag har lagt Eskil, han verkade väldigt trött efter denna dag. Men han sover inte än. Han sjunger lite och låter.
När han somnat ska jag göra mat men först får han somna.

Jag har varit på sjukhuset sedan tolv och kom hem åtta. Där i mellan var jag hemma en liten sväng bara och åt och hämtade hörlurar och laddarsladd så Chris kunde ladda sin telefon.
Det värsta som finns är att behöva ligga själv på sjukhus. Fy. Först och främst ha ont och behöva ligga i samma rum som massa främlingar och sen inte ha nått att göra eller nån att prata med.
Tack Heidi för att du passade Eskil hela dagen! <3

När jag åkte vid åtta så sa dom att han skulle få åka in på operation inom två timmar. Men det beror ju på om det kommer in några akutfall i mellan eller så.
Än så länge så ligger han kvar på samma rum,
sms:ade och frågade nyss.

Nu somnar jag nästan.
Ska kolla om Eskil sover, behöver ha i mej lite käk först...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback