Vi e fortfarande hemma

Men jag har börjat få värkar.
Dom är helt oregelbundna dock. Det är inga förvärkar heller utan riktiga men ganska mesiga än. Kommer och går lite när som. Det kan va jättelång paus i mellan och ibland kommer dom tätare.
"Vattnet" som kommer är mer brunt nu och när jag duschade och torkade mej med

l bbkkkvkbk. Kilo bibblan

Haha! Måste spara det där för det var ju hur kul som helst!
Fick en värk nu och då råkade jag visst skriva det där konstiga här ovan! Kilo bibblan? :D

Men var var jag nu...? Ja när jag torkade mej med handduken så var det blod.
Ringde till Östra och dom tyckte att jag skulle vänta hemma. Kommer det mer rikligt med blod ska vi åka upp eller när värkarna är mer regelbundna.
Det konstiga är att värkarna bara är i nedre delen av magen. Så har jag inte haft innan...?

Eskil sover nu.
Han har varit lite ledsen för vi är lite handikappade båda två och har svårt att bära honom. Han tycker väl att vi är konstiga och inte som vanligt båda två.

Nä nu ska jag vila och klocka värkarna lite mer noga.
Ha det finemang!

Min make är redo att åka:

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback