Zzzzz

Det blir ingen rens i rabatten tydligen.
Jag är helt slut, seg som fan och orkar absolut ingenting.
Gjorde lax till middag och när jag hade ätit orkade jag i princip ta mej till sängen och sen deckade jag.
Sov till sena kvällen när Chris skulle på ett möte. Så idag har jag varit själv för första gången med grabbarna.
Det gick jättebra. Astor sov mest hela tiden men sen vaknade han och så kom Fia upp och ville ha hjälp med att laga mat. Då var det lite trixigt ett tag.
Astor ville ammas och Eskil hällde ut en mugg med saft på golvet och Fia frågade om tusen saker.
Tur lille Astor är så snäll. Han låg i sin säng och bara tittade en lång stund när jag torkade saft och fixade käk.
Tur man har simultanförmåga.

Eskil fick en grävskopa/traktor av Chris idag och han var så lycklig så jag vet inte vad. Han har lekt med den hela kvällen. När lillebror vaknade så visade han den för honom. Jag och Astor tittade jättelänge på traktorn och Eskil visade varenda vinkel och däck och skopa som fanns på den. Å va han e söt! :) Gullunge!

Så var det med denna dagen då... Slut igen.
Dax att sova. Imorgon ska vi till BVC i Partille och sen ska jag träffa en väninna.
Hoppas jag är piggare. Har börjat äta mina järntabletter igen men än så länge har jag inte känt nån skillnad. Tar väl ett tag kanske...
Nu piper lille bus. Mat, mat, mat...

God natt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback